Miért ne lehetne az Ön vállalkozásának is integrált ügyviteli rendszere?

Minden kereskedőnek - a beszerzéstől a raktározáson át az értékesítésig - közel ugyanazokat a tevékenységeket el kell végeznie, akár nagyvállalatnál, akár kisvállalkozóként végzi a munkát. Akiket ügyviteli szoftver segít, azok a szolgáltatások és a hatékonyság terén előnybe kerülnek a versenytársaikkal szemben. A legtöbb nagyvállalat már használ valamilyen vállalatirányítási rendszert, de a kisvállalkozók többsége szoftveres támogatás nélkül, vagy elkülönült programokkal dolgozik, mert úgy gondolja, hogy egy komolyabb ügyviteli szoftvert nem tud megfizetni…

Csökkentse adminisztrációs terheit automatizálással!

Magyarországon ma nem könnyű képzett munkaerőt találni, és a meglévő dolgozókat sem könnyű megtartani. A vállakozások bevételének legnagyobb részét a munkaerő költsége viszi el. - Elgondolkodott már azon, hogy ha csak 20%-kal csökkentené 5 dolgozójának a munkaterhét, akkor azzal már egy fő teljes bérköltségét megtakarítaná?

Tehermentesítse dolgozóit, vagy a megsprórolt bérköltséget fordítsa másra!

A Prizma webáruház éjjel-nappal, megállás nélkül kiszolgálja az Ön vevőit is.

Mit tesz Ön, ha egy fontos vevőjének éppen akkor van szüksége valamire, amikor az értékesítő kolléga lebetegszik, szabadságra megy, pihenőt tart, vagy egyszerűen lejár a munkaideje? - Keres egy helyettesítő kollégát? Vagy bevezeti a 3 műszakos munkarendet?

A Prizma online barátságos felületén partnerei a nap 24 órájában böngészhetik a termékkínálatot, ajánlatot kérhetnek, leadhatják rendeléseiket és nyomon követhetik azok állapotát. … Miközben kollégái pihenhetnek, vagy mással foglalkozhatnak.



Főbb tulajdonságok

Általános

  • Munkakörhöz optimalizált kezelőfelület+

    A tevékenységekhez optimalizált, barátságos kezelőfelület új dimenzióba helyezi az adminisztrációs munkát. A felhasználó a képernyőn azonnal látja a legfontosabb teendőit, és néhány kattintással el is végezheti a szükséges műveleteket.

  • Tétel alapú adatrögzítés+

    Dokumentum összeállításakor az adatrögzítést bármikor megszakíthatja és áttérhet egy másik folyamatra. Később a munka ugyanott folytatható, ahol korábban meg lett szakítva. Ha időközben változás történt, az igények a tételek mozgatásával rugalmasan lekövethetők.

  • Hatékony távmunka lehetőség+

    Bárhol, ahol internetelérés van, a program összes funkciója elérhető. A fejlett adathozzáférési technológiából fakadóan már kis sávszélességű kapcsolattal is lehet távolról dolgozni (ügynök, könyvelő, menedzser stb.)

  • Tranzakciókezelés, adatbiztonság+

    A nagy teljesítményű SQL-szerveres adatbáziskezelő akár több száz felhasználót, több százezer cikket és ügyfelet ki tud szolgálni úgy, hogy az adatok mindig biztonságban vannak. A tranzakciókezelés jóvoltából adatai még akkor sem sérülnek, ha netán műveletvégzés közben megszakad a hálózati kapcsolat.

  • Felhasználói jogosultságok+

    A jogosultságok áttekinthető, többszintű szabályozásával megadható, hogy ki milyen információkhoz juthat hozzá, - illetve módosíthat.

  • Kimutatások, jelentések+

    A vállalkozás különböző területeinek elemzését több száz kimutatás segíti. A vezetők munkájához szükséges, a cég teljes működését bemutató kimutatások az analitika modulban, míg az egyes tevékenységi köröket érintő kimutatások az adott modulokban érhetők el. A kimutatások különböző módokon szűrhetők, az egyes tételekről többszintű részletező kimutatások készíthetők (lefúrás). Az adatok nyomtathatók, grafikusan megjeleníthetők, külső táblázatkezelő programnak átadhatók.

Dokumentum-, ügy- és munkafolyamat kezelés

  • Dokumentum sablonok+

    A nyomtatott és elektronikus dokumentumok egységes tartalmát ill. formáját a dokumentum sablonok biztosítják. A sablonok a felhasználók által tartalmában és formájában szabadon szerkeszthetők. Az egyes dokumentum-típusokban tetszőleges számú, bármilyen nyelvű sablon létrehozható.

  • Külső dokumentumok+

    A külső dokumentumok ügyekhez történő csatolását saját képbeolvasó segíti. Tetszőleges formátumú fájl, vagy email is hozzárendelhető bármely ügyhöz.

  • Ügykezelés+

    A program által alapból támogatott ügytípusokon kívül tetszőleges témájú ügyfajták létrehozhatók. Minden egyes ügyfajta saját iktató naplóval rendelkezik, melyben a sorszámok éves ciklusokban folyamatosan emelkednek. A nyitott és lezárt ügyek, az ügyekben képződött dokumentumok ill. események áttekintését önálló felület segíti.

  • Beépített levél- és üzenetkezelés+

    Az üzenetkezelő egységes felületen jeleníti meg a beérkezett ill. kiküldött emaileket, a belső üzeneteket és a rendszerértesítőket. A program segítségével összeállított ajánlatok, rendelések vagy egyéb dokumentumok egyetlen gombnyomással elküldhetők, külső levelezőprogramra nincs szükség.

  • Osztályos email címek+

    Egy email címet akár több felhasználó is kezelhet. A beérkezett levél ahhoz a kollégához fog tartozni, aki előbb átveszi ill. feldolgozza. Az osztályos email címek, mint pl. ertekesites@cegem.hu, használatával áttekinthetőbbé válnak a cég elérhetőségei és megszűnnek a kollégák fluktuációjából fakadó levelezési problémák.

  • Átadás, továbbítás+

    A beérkező levelek a kollégáknak úgy továbbíthatók, hogy arról nem készül újabb másolat. A levél átvétele lekövethető, elkerülhető a duplikáció ill. a párhuzamos munka. A továbbított levélhez megjegyzés fűzhető.

  • Kézbesítetlen levelek figyelése+

    Ha egy levelet a címzett nem vesz át egy meghatározott időn belül, a levél másolata automatikusan a helyetteshez vagy a vezetőhöz kerül. Ezáltal biztosítható, hogy az ügyfelek levelei biztosan feldolgozásra kerüljenek.

  • Belső üzenetek, változásértesítés+

    A rendelt tételekhez kapcsolódóan vagy általánosságban belső üzenetek hozhatók létre. A kollégáknak küldött üzenetek házon belül továbbítódnak, de a külső levelekhez hasonló módon jelennek meg. A kollégák az őket érintő változásokról automatikusan értesítést kapnak (pl. beérkezett az ügyfélnek számlázandó áru).

  • Automatikus iktatás+

    Az ismert email cím alapján a program beazonosítja a küldő partnert. Felismeri a tárgy mezőben elhelyezett, megfelelő formátumú ügyszámot és a levelet automatikusan hozzáiktatja az adott ügyhöz. Az így előfeldolgozott levelek előzményei és az azokkal kapcsolatos események keresgélés nélkül, könnyen áttekinthetők.

  • Ügyek automatikus zárása és nyitása+

    Egy ügyben beérkezett külső levél automatikusan megnyitja az ügyet. Beállítható, hogy az egyes ügyekben a kiküldött válaszlevél után automatikusan lezáródjon az ügy.

  • Projektkezelés+

    A különböző ügyek egy munkaszám alatt összerendelhetők. A projekthez különböző dátumok, események, feljegyzések és egyéb adatok rendelhetők.

  • Tennivalók, riasztások+

    Rögzíthető, hogy az adott ügyben mikor, mit kell tenni. A tennivalóról meghatározott időpontban emlékeztető kérhető.

  • Egyedi vevői folyamatok+

    Rögzíthetők a vevők egyedi kívánságai, melyeket az ügyintézési folyamat egyes mozzanatai során kell érvényesíteni. A program a megadott munkafázisban jelzi a kollégának a speciális tennivalókat.

  • Eseménykezelő+

    A háttérben futó program különböző szempontok szerint rendszeresen ellenőrzi az adatállományt, és elvégez bizonyos feladatokat, pl. értesíti a kijelölt személyt a számlázatlan szállítólevelekről, vagy a késésben lévő rendelésről, ill. szállításról; lezárja a nyitva felejtett projekteket, kitörli a lejárt ajánlatokat, továbbítja a kezeletlen leveleket stb. Az eseménykezelő használatával rengeteg élőmunka takarítható meg.

Termékek és árak

  • Termékcsoportok, főcsoportok+

    Tetszőleges számú termékcsoport és főcsoport hozható létre, egy termék több csoportban is szerepelhet. Így egyszerűvé válik a hasonló termékek ajánlása és a különböző szempontok szerinti statisztikák összeállítása.

  • Dinamikus terméktulajdonságok, terméksémák+

    Korlátlan számú, termékfajtánként akár más-más egyedi tulajdonság rögzíthető. A választható értékek létrehozásával minimálisra csökkenthető az adatrögzítési idő és a hibalehetőség. Szöveg, kép, külső dokumentum (pl. használati útmutató pdf formában), vagy weboldal hivatkozás (link), - szinte bármi megadható. Az egyes termékcsoportokhoz köthető tulajdonságok ternéksémákba rendezhetők. A tulajdonsághoz és a terméksémához alapértelmezett értékek rendelhetők. Az itt megadott értékeket az egyes termékek átveszik (öröklik), csak az eltérő értékeket szükséges rögzíteni. A tulajdonságok öröklésével rengeteg adatrögzítési munka takarítható meg.

  • Megnevezés és leírás automatikus képzése+

    A felrögzített tulajdonságok és a termékséma alapján lehetőség van a termék megnevezésének és leírásának automatikus képzésére és módosítására. Ha pl. a gyártó nevét a megnevezés végéről az elejére szeretnénk tenni, elegendő a sémában felcserélni a tulajdonságok sorrendjét, nem szükséges egyesével átírogatni a termékek neveit.

  • Változáskövető, szerződéses és akciós árak+

    Alapesetben az eladási árak követik a változó beszerzési árakat, de bármely termék ára fixálható, akár egyetlen partnernél is. Megadható az ár érvényességének kezdete és időtartama, mely után automatikusan visszaáll az alapár.

  • Kedvezmény-kategóriák, egyedi kedvezmények+

    A piac igényeinek megfelelően a vevők tetszőleges számú kedvezményi kategóriába sorolhatók. A kategóriákhoz forgalmi értékek rendelhetők. Lehetőség van a vevők tényleges vásárlásokon alapuló automatikus kedvezményi besorolására. Kategórián kívüli egyedi kedvezmények is megadhatók.

  • Árrés alapú kedvezmény+

    Az árrésből számolt kedvezmény minimálisra csökkenti az árazási munkát és garantálja, hogy az eladási ár sose menjen a beszerzési ár alá. Lehetőség van a hagyományos, egységárból történő százalékos kedvezmény adására is.

  • Gyártott (szerelt) termékek automatikus árazása +

    Gyártott termék ára az összetevők áraiból és a hozzárendelt munkadíj alapján automatikusan képződik. Ha megváltozik egy összetevő ára, a késztermék ára is hozzáigazodik.

  • Piaci árak nyilvántartása+

    Lehetőség van más kereskedők árainak rögzítésére és az árak összehasonlítására. Rögzíthető a weboldal linkje, mellyel gyorsítható az árak frissen tartása.

  • Árak elavulása+

    Megadható, hogy egy beszállító árai milyen gyakran változnak, azaz mennyi idő alatt avulnak el. Az elavult árú termékek státusza automatikusan megváltozik, ezek a legközelebbi árfrissítésig csak ajánlatkérés után rendelhetők.

  • Életcikluskövetés+

    Egy termék új, normál, kifutó és megszűnt álllapotot vehet fel. Az egyes állapotok a programon belül és a webáruházban is különböző figyelemfelkeltő jelzéssel láthatók el. Kifutó termékből csak raktári rendelés adható le, a megszűnt termékek pedig automatikusan kikerülnek az értékesítési csoportokból.

Beszerzés

  • Beszállítói árak nyilvántartása+

    A beszállítói termékadatbázisban minden beszállító összes termékének ára, árképzési módja, szállítási ideje, gyári azonosítója, elszámolási mértékegysége és egyéb paraméterei rögzíthetők. Egy termékhez tetszőleges számú beszállító rendelhető.

  • Beszerzési képletek+

    A beszerzési képletek használatával mindig tudható, hogy az adott termék ténylegesen mennyibe kerül, a különböző szállítók árai könnyen összehasonlíthatók. Tetszőleges bonyolultságú képletek megadhatók, a képletek paraméterezhetők. A paraméterek származhatnak a termék adatlapjáról, a beszállítói adatokból, kalkulációs táblázatból vagy a rendszerben található bármely adatból. Pl. egy importált eszköz forintos ára úgy jön ki, hogy a gyártói árhoz hozzáadódik a térfogat alapú (hajós) szállítási díj, a devizaátváltás árfolyama, az érték alapú vám, a súly alapú környezetvédelmi adó stb. Mindez a változók pillanatnyi értékének megfelelően.

  • Beszállítói adatok importálása+

    A beszállítói árak és egyéb adatok táblázatból beimportálhatók. Nincs szükség az árak kézi karbantartására. Megfelelő beszállítói kapcsolat mellett a beszállítói árak pár kattintással naprakészen tarthatók. Beszállítói táblázatból a termékkínálat is bővíthető, így kézi adatrögzítés nélkül is kialakítható a naprakész árukínálat.

  • Igények összegyűjtése és nyomkövetése+

    A program szállítónként csoportosítva összegyűjti a beszerzendő vevői rendeléseket és a pótlandó készlethiányt. A beszerzési folyamat során megőrződik, hogy az adott tétel kié lesz, a bevételezést, ill. a lepakolást ennek megfelelően lehet elvégezni. A vevői rendelés beszerzési állapotának változásáról az értékesítő kolléga és a vevő automatikus értesítést kaphat.

  • Ajánlatkérés+

    A kiválasztott tételek egyszerre több beszállítónak is elküldhetők. Az ajánlatban kapott kondíciók rögzíthetők és összehasonlíthatók.

  • Rendelés+

    Az összegyűjtött beszerzési igények pár kattintással elküldhetők rendelésként. A különböző beszállítók árai összehasonlíthatók, így a legkedvezőbb beszerzési forrás könnyen kiválasztható. A dokumentumokban feltüntethetők a beszállító saját termékazonosítói. A kért szállítási idő megadható tételenként eltérően vagy összesítve. A kapott visszaigazolás adatai (kiszerelés, ár, teljesítési idő) felrögzíthetők, amely az értékesítésen mint várható beérkezés jelenik meg.

  • Beszállítás, beérkeztetés+

    A rendelések tételeiből szállítási egyeztető készíthető és küldhető. Rögzíthető a pontos beérkezési dátum, pontosíthatók a tételek és göngyölegek adatai. A saját szállítás automatikusan átkerül a logisztikához. A szállítási időhöz kötődő árak egy gombnyomással frissíthetők. A beszerzési árak egy kattintással betölthetők a szállítói adatbázisba.

  • Módosítások rugalmas kezelése+

    Az utólagos rendelés vagy lemondás egyszerűen kezelhető. A vevői rendelés a raktárra érkező tételbe beolvasztható, a korrigált rendelés egy kattintással újra küldhető.

  • Mértékegységek átváltása+

    A beszállítóval történő kapcsolattartás során az alap (eladási) mértékegységtől eltérő egység is megadható. Ha pl. a beszállító 6 db terméket rak egy dobozba és a rendelést dobozban kell leadni, valamint a számlán is dobozban tünteti fel a mennyiséget, az áru érkezésekor a mennyiség automatikusan átkonvertálódik darabra.

  • Készletgazdálkodás+

    Az elmúlt időszak eladásai és a szállítási kondíciók alapján kiszámolható és betölthető az optimális készletmennyiség. A progam a beállított minimum értékek alapján figyeli a készletfogyást és a maximum értékekre javasolja a pótlást. Az elfekvő készlethez egy kattintással akciós ár rendelhető.

Készletkezelés

  • Rakhelyek és raktárak+

    Raktáron belül tetszőleges rakhely-struktúra alakítható ki (polc, sor, fiók stb.), mellyel megszüntethető a keresgélés, minimalizálható az árumozgatás és gyorsítható az árukiadás. Több raktár esetén a raktárak közötti árumozgáshoz belső szállítólevél készül.

  • Több telephely+

    Az önálló ügyintézést végző telephelyeknek elkülönült raktáruk van és a dokumentumaik eltérő adatokkal jelenik meg. A telephelyek közötti árumozgás a raktárakhoz hasonlóan, belső szállítólevéllel történik.

  • Szabad- és lekötött készlet+

    A vevők részére lefoglalt áru elkülönül a még eladható készlettől. Az árukészlet mozgatása során a foglalási információk megőrződnek.

  • Passzív készlet, értékcsökkenés, selejtezés+

    Bármely készletelem ideiglenesen kivonható az értékesítési körből. A sérült áru elkülöníthető, a sérülésről feljegyzés készíthető és megadható az értékcsökkenés mértéke. Az értékcsökkent áru a többi áruhoz hasonló módon értékesíthető. Az eladhatatlan áru leselejtezhető, melyről automatikus bizonylat készül.

  • Bizományos készlet+

    A beszállítótól átvett áru idegen készletként is nyilván tartható. Ez a készlet egészen az eladásig elkülönítetten jelenik meg a nyilvántartásban. Az eladott idegen árukról automatikusan készül egy bevételezési bizonylat, mely a fogyásjelentés alapját képezi. Az átvett áruk visszaszállíthatók. Az idegen készletről különféle kimutatások állnak rendelkezésre.
    A vevőnek kiszállított készlet saját készletként is nyilván tartható. A vevői készletből a kapott fogyásjelentés alapján egy gombnyomással számla készíthető. Választható, hogy a számla a vevőnek beállított aktuális- vagy az utolsó kiszállítás idején érvényes árakkal készüljön. A vevőhöz történő kiszállítás és az onnan visszaszállítás egy gombnyomással rögzíthető.

  • Vonalkód+

    Vonalkód használható termék, termékazonosító, vagy más karakterekkel leírható adat beolvasására. A vonalkódos értékesítés támogatására önálló felület szolgál.

  • Előkészítés+

    Csomagolás, darabolás, szerelés vagy egyéb, az árukiadást megelőző munkák elvégzéséhez önálló előkészítési munkafázis köthető. Az előkészítéshez önálló munkalap nyomtatható. Az azonos rakhelyről előkészítendő áruk összegyűjtésével a raktárban történő mozgás csökkenthető.

  • Kiszerelési egységek+

    Az alapegységtől eltérő kiszerelésű termék is értékesíthető (pl. 10 db-os csomag). Megadható, hogy a kiszerelés bontható-e vagy sem.

  • Gyártás és szétszerelés+

    Előre összeállított receptúra vagy egyedi összetétel alapján új termék állítható elő, ill. meglévő termék szétszerelhető. Rendeléskor látható, hogy a készleten rendelkezésre álló összetevőkből hány termék állítható elő. A készlet módosítása és bizonylatolása automatikusan történik.

  • Göngyölegkezelés+

    Az áruhoz rendelt göngyöleg (pl. raklap, kábeldob) együtt mozog az áruval és automatikusan megjelenik a különböző dokumentumokon. A göngyölegek az áruktól elkülönítetten kezelhetők. Az azonosítóval ellátott göngyöleg nyomon követhető.

  • Méteráru+

    A feldarabolt méterárut nem lehet újra „összerakni”, a különböző hosszúságú darabok önállóan szerepelnek a készletben. Rendeléskor megőrződik, hogy mely hosszúságú készletelemből történt a foglalás. A rendelés darabolás előtti lemondásakor automatikusan visszaáll az eredeti hossz.

  • Gyári számok, egyedi azonosítók+

    Az azonosítóval ellátott áruk nyilvántartása egyedileg történik. Választhatóan az egyedi azonosítók csak az eladáskor kerülnek rögzítésre. Sorozatazonosító esetén elegendő csak az első termék azonosítóját és a darabszámot megadni.

  • Ajándék+

    Az eladott termékhez ajándékot lehet hozzárendelni. Az ajándék a számlán nem önálló tételként, hanem kiegészítő információként jelenik meg. Az ajándék készletből történő kivezetése és bizonylatolása automatikus.

  • Készletrendezés, leltározás+

    Az egyes készletelemek raktáron belül vagy raktárak között áthelyezhetők, szétbonthatók és összevonhatók. Az aktuális készlet kinyomtatható mennyiséggel vagy anélkül. Részleltár esetén a nyomtatás akár egyetlen rakhelyre is leszűkíthető. Az eltérésekről korrekciós bizonylat készíthető. A nullás leltárt külön modul segíti, mellyel nyomon követhető, hogy ki, mikor, mit rögzített. A leltár végén kimutatható a különbözet, egy gombnyomással elkészíthető a korrekciós bizonylat és aktualizálható a készlet.

Értékesítés

  • Ajánlatadás, költségkalkuláció+

    Az előre beállított vevői kondíciók alapján pillanatok alatt összeállítható és elküldhető egy ajánlat. Az ajánlat átárazható kedvezmény vagy végösszeg megadásával és a költségek figyelembevételével. Az ajánlat továbbítható a beszerzési osztály ill. a beszállítók felé. A beszállítóktól kapott ajánlatok összehasonlíthatók, kiválasztható a vevő igényeinek leginkább megfelelő, a végső ajánlat egy kattintással elkészíthető. A korábbi ajánlatok tetszőleges partnernél újra felhasználhatók. Megadható egy minimális árrés, mely alatt a program figyelmeztet.

  • Rendelésfelvétel, foglalás, előjegyzés, előfoglalás+

    Gyorsrendelésnél egy algoritmus foglalja le a készletet, hogy az árukiadás minél kevesebb árumozgatással és készletmaradékkal járjon. Rakhelyes rendelésnél a felhasználó dönt, hogy melyik rakhelyről és milyen kiszerelésből történjen a rendelés. Ha nincs készleten az áru, a rendelt tétel előjegyzésbe kerül, és a beszerzési osztályon automatikusan megjelenik beszerzési igényként. Lehetőség van a beszállítótól megrendelt, vagy már szállítás alatt lévő áru előfoglalására. Látható, hogy a rendelkezésre álló összetevőkből szereléssel vagy gyártással mennyi termék állítható elő.

  • Árukiadás, szállítólevél, számla, nyugta, pénztárbizonylat+

    A rendelt áru kiadható szállítólevéllel, számlával vagy árukiadási lappal. Választható, hogy egy konkrét rendelés tételei, az összes elvihető áru, vagy annak egy részlete legyen kiadva. A kiadási bizonylat az előzetesen megadott adatok alapján egy gombnyomással elkészül. Pénztárgép használata mellett nem hiteles nyugta készíthető, melyen az összes tétel részletesen szerepel. Készpénzes számlánál automatikusan pénztárbizonylat is készül.

  • Előleg, gyűjtőszámla, sztornó+

    A különféle számlaműveletek, mint pl. előleg, helyesbítés, visszáruzás, sztornó, egy gombnyomással elvégezhetők. A készlet korrekciója automatikusan történik. Gyűjtőszámlánál kiválasztható, hogy mely szállítólevelek kerüljenek a bizonylatra.

  • Elektronikus számla+

    Elegendő csupán bejelölni a vevő adatlapján, hogy "Elektronikus számlát kér", és onnan kezdve a számla nem a nyomtatóra, hanem az ügyfél email fiókjába továbbítódik.

  • Kedvezmény, pénzügyi kedvezmény, kerekítés+

    Kedvezmény adható egy tételből, a számla nettó összegéből, vagy a fizetendő végösszegből. A fizetendőből adott ún. pénzügyi kedvezmény csak a számla összesítőjében szerepel. Készpénzes számlánál a fizetendő végösszeg automatikusan kerekítésre kerül.

  • Vevői termékazonosító+

    Az egyes termékekhez felrögzíthető a vevő saját termékazonosítója, mely megjelenhet a rendelés visszaigazoláson vagy a számlán.

  • Garancialevél+

    Amennyiben a forgalmazó nem biztosít garancialevelet, akár termékenként eltérő, saját garancialevél-sablon is készíthető. Számlázáskor a program automatikusan kitölti (gyári azonosító, vevői adatok stb.) és kinyomtatja a garancialevelet.

  • Ügynök, területi képviselő+

    A vevőkhöz ügyintéző rendelhető. A vevők vásárlásai alapján megjeleníthető az ügynöki jutalék. Ügyintézőhöz, régióhoz vagy egyéb jellemzőhöz köthetően számos kimutatás készíthető.

  • Keresési lehetőségek+

    Számos keresési lehetőség segíti a munkát. Terméket az alapvető csoportosításon túl megtalálhatunk megnevezés, cikkszám, beszállítói és saját kódszám vagy bármely tulajdonság részlete alapján. Vevő megtalálásához elegendő a név, cím, ügyintéző, email cím, vagy a telefonszám részletét ismerni. A folyamatban lévő ügyek eleve vevők szerint vannak csoportosítva, de ezen túlmenően is számos szempont szerint kereshetünk, pl. késésben lévő rendelés, kiadatlan áru, számlázatlan szállítólevél stb. A gyorskereső funkcióval a táblázatokon belül a kezdőbetűk leütésével lehet ráugrani a kívánt tételre.

  • NAV online+

    A számlákat a program automatikusan továbbítja a NAV felé és időszakonként ellenőrzi, hogy minden rendben lezajlott-e. A számlakezelővel áttekinthetők a beküldött és a még beküldése váró számlák. Az számlázó modul bezárásakor figyelmeztetés érkezik, ha maradtak beküldetlen számlák. A központi ügykezelő a nap végén az arra kijelölt személyeknek értesítést küld a beküldetlen számlákról.

  • Figyelmeztetések, jelzések+

    Az egyes munkafázisoknál különféle értesítések segítik a munkát, pl. a vevőnek lejárt tartozása van, hiányzik az adószám, mindig szállítólevelet vagy gyűjtőszámlát kér stb. Egyedi jelzések is rögzíthetők, melyek kimondottan annál a vevőnél és annál a műveletnél jelennek meg, amelyre vonatkoznak, pl. faxon kérik az ajánlatot, speciális csomagolást kér stb.

Partnerkapcsolat

  • Vevőnyilvántartás+

    A partnerekhez rendkívül sokféle adat hozzárendelhető. Tetszőleges számú cím, bármennyi ügyintéző, vagy bankszámlaszám, és számos egyéb adat rögzíthető.

  • Partneradatok importálása+

    A partnertörzs külső táblázat beimportálásával egyszerűen bővíthető.

  • Partnercsoportok+

    A partnerek és ügyintézők különféle csoportokba rendezhetők. Csoportok létehozhatók kimutatásokból dinamikusan is, pl. egy meghatározott megyéből, adott időszakban, bizonyos érték felett vásárló partnerek néhány kattintással hírlevélcsoportba rendezhetők.

  • Események, feljegyzések+

    A partnerekhez feljegyzések, események rögzíthetők.

  • Hirlevélküldés+

    Hírlevél összeállítható text vagy HTML formában. A formázható szövegbe beilleszthetők képek, táblázatok, linkek stb. A hírlevélhez tetszőleges fájl melléklet csatolható. A hírlevelek küldését beépített levélküldő modul biztosítja. A küldés ütemezhető. Megadható, hogy egyszerrre hány levél, milyen szünetekkel menjen ki.

  • Paraméterezés+

    A hírlevél paraméterezhető, mellyel névre szóló, személyes információkat tartalmazó hírlevél készíthető.

  • Küldési napló+

    A kiküldött hírlevelekről kimutatások készíthetők. Pontosan tudható, hogy kinek, mikor milyen hírlevél lett elküldve.

  • Automatikus visszajelzés+

    A hírlevelekben elhelyezhető egy értékelési blokk vagy egy kérdés választható válaszokkal. A lehetséges értékre vagy válaszra történő kattintás automatikusan betöltődik az adatbázisba. A válaszok partnerekre bontva lekérdezhetők.

  • Lemondás+

    A hírlevelek végén elhelyezhető a hírlevélről történő lemondás. Erre kattintva a vevő automatikusan törlődik az adott hírlevéllistából.

  • Online fórum+

    A weboldalon keresztül adott vevői visszajelzések áttekinthető módon kezelhetők.

  • Csoportos nyomtatás+

    Borítékok, cimkék, árlisták vagy egyéb dokumentumok csoportosan nyomtathatók.

Prizma online (webáruház)

  • Egyéni arculat+

    A weboldal a vállalkozás saját arculatához igazítható. Tetszőleges színek, grafikák, stílusok, méretek, arányok állíthatók be.

  • Tartalomkezelés, blog+

    Webprogramozás nélkül, a böngészőn keresztül hozható létre új oldal, tölthető fel szöveg, táblázat, kép stb. Tetszőleges menüstruktúra alakítható ki. A termékképek egy kattintással feltölthetők. Tetszőleges számú kép hozzáadható egy termékhez.
    Különböző témákban írhat cikkeket, megoszthat friss információkat a vevőivel. A főoldalon a rövid ajánlók időrendben jelennek meg. A régebbi bejegyzések archívumba kerülnek.

  • Vásárlói visszajelzés, online fórum+

    A partnereknek lehetőségük van a weboldalon keresztül kérdéseket feltenni, vagy problémákat jelezni. Az üzenet az adott témakörhöz tartozó ügyintéző levelei között jelenik meg. Az észrevételek és az azokra adott válaszok egy külön oldalon áttekinthetők, az észrevételekhez kiegészítő szövegek, válaszok írhatók.

  • Egységes termékadatbázis+

    A webáruházban ugyanazok a termékek látszanak, mint a belső programokban. Nincs szükség áttöltésre, a termékadatok változásai azonnal megjelennek a webáruházban is.

  • Kiválasztás, keresés+

    A termékek főcsoportokba és csoportokba vannak rendezve. Keresni lehet az összes termékben, vagy az aktuális termékcsoporton belül. A keresés az áru megnevezésében és leírásában történik. Egyszerre több keresőszó is megadható.

  • Tulajdonság-szűrő+

    A megjelenített terméklista tulajdonságok szerint is szűkíthető. Bármilyen tulajdonság létrehozható, és szűrhetővé tehető, pl. gyártó, szín, méret stb.

  • Regisztráció+

    Külön felület szolgál a magánszemélyek és a vállalkozások regisztrációjára. Vállakozásoknál az adószám megadása szükséges. Beállítható, hogy csak vállalkozások tudjanak regisztrálni. A regisztrációról automatikus értesítést kap a kijelölt kolléga.

  • Egyedi árak+

    Alapesetben a termékek listaára jelenik meg. Bejelentkezés után minden felhasználó a saját egyedi árait látja. A kedvezményes ár mellett az eredeti ár is látható. Választható, hogy nettó vagy bruttó ár jelenjen meg. Ez a beállítás a felhasználó számára megörződik. Beállítható, hogy az árakat csak bejelentkezett felhasználók lássák.

  • Ajánlatkérés, rendelés+

    A webáruházban olyan termékek is megjeleníthetők, melyeknek az ára vagy a szállítási feltételei nem ismertek. Az ilyen termékeknél a rendeléshez hasonló módon ajánlatot lehet kérni. Ha pl. egy termék ára elavul, az ár automatikusan eltűnik a weboldalról, helyette a "kérjen ajánlatot" felirat jelenik meg. Az ajánlatkérések a kosárban elkülönülnek a rendelésektől.

  • Valós idejű készletkezelés+

    Nincs szükség szinkronizálásra, vagy adatok feltöltésére, a megjelenített készletinformációk mindig az aktuális értékeket mutatják. Ha a rendelés meghaladja a készletmennyiséget, visszajelzés alapján a vevő választhat, hogy kevesebbet rendel, vagy megvárja az áru beérkezését.

  • Vásárlói kosár+

    A rendelés körülményei jól áttekinthetően, egyetlen oldalon adhatók meg. Beállítható az átvételi és fizetési mód, megadható a szállítási cím, módosítható a kért szállítási idő, a kiválasztott termékek a kosárból törölhetők. Megjeleníthető, hogy mennyit kell még vásárolni az ingyenes szállításhoz. A vásárlás folytatásakor a beállított adatok megőrződnek.

  • Szállítási díjkalkuláció+

    A szállítási díj a beállított szállítási cím, a rendelt tételek súlya és értéke alapján automatikusan megjelenik a rendelés végösszegében. Az utánvét vagy pénzkezelés díja a vásárlási érték alapján változhat.

  • Ügyek nyomkövetése+

    A folyamatban lévő rendelések ill. ajánlatkérések ügyszám szerint megjelennek. A tételek állapota nyomon követhető. Az állapotváltozásról automatikus értesítő küldhető. A korábbi vásárlások számlaszám szerint lekérdezhetők.

  • Kedvencek+

    Bármely termék berakható a kedvencek közé. A kedvenc tételek keresgélés nélkül, közvetlenül megrendelhetők.

  • Hírlevelek+

    Tetszőleges számú hírlevél-témakört létre lehet hozni. A témakörök és azok leírásai megjelennek a felhasználó személyes oldalán. A felhasználó választhat, hogy mely témakörökben kér vagy nem kér hírlevelet. Az itt megadott beállítások automatikusan érvényesülnek a partnerkapcsolat modulban hírlevélküldéskor.

  • Adatexport+

    Szerződött partnerek számára lehetőség van a kedvenc termékek, vagy a webáruházban lévő teljes termékkínálat adatainak lementésére, exportálására. Ezzel lehetőség nyílik a partnerek közötti szorosabb együttműködésre vagy gyűjtő webáruházakban való megjelenésre.

Szállítás-szervezés

  • Járművek, útvonalak és címek+

    Nyilvántarthatók a saját és külső cégek rendelkezésre álló járművei. Megadható a max. raksúly, van-e pótkocsi, daru, emelős hátfal, és a költségszámítás alapja (súly, érték, vagy térfogat). Létrehozhatók szállítási régiók vagy egyedi járatútvonalak. Bármely partnerhez tetszőleges számú szállítási cím rögzíthető.

  • Szállítási idő számítása+

    A várható teljesítési ill. szállítási idők a tényleges munkanapok alapján kerülnek kiszámításra. Megadható, hogy mely munkanapra esik ünnepnap, és mikor kell hétvégén is dolgozni. A hét napjaira külön-külön rögzíthető, hogy a különböző időpontokban leadott rendelés teljesítése aznap, vagy csak később történik. A szállítási idő kiszámítása az esetleges előkészítési idő figyelembevételével történik.

  • Szállítási és pénzkezelési díj+

    A program már a rendelés pillanatában kiszámolja a szállítási és pénzkezelési díjat. Az ismert jelentősebb szállítmányozó cégek díjtáblázata rögzíthető (MPL, DHL, ToF stb.), de saját díjtáblázat is készíthető. Létrehozhatók szállítási régiók és távolság alapú díjsávok. Megadható a maximális csomagméret és az ingyenes kiszállítás értékhatára. A speciális méretű termékek egyedi csomagkategóriába sorolhatók.

  • Szállítmányok összegyűjtése+

    A szállításra váró áruk partner, cím, szállítási irány és kért teljesítési idő szerint összegyűjtve jelennek meg. A fuvarlista egy útvonalra vagy területre szűkíthető. Megjeleníthetők a függő rendelések is. A szállítási tételek adatai (cím, idő) egyszerűen módosíthatók.

  • Fuvarlista összeállítása+

    A szállítandó áruk konkrét gépjárművekhez rendelhetők. Az összsúly folyamatosan látható, túlsúly esetén a progam jelez. A gépkocsikhoz rendelt szállításokhoz szállítólevél és fuvarlista készíthető. A fuvarlista a körbejárandó partnereket és címeiket tartalmazza.

  • Fuvarok bontása, tételek átirányítása+

    Ha a szállítmány nem fér rá egy autóra, vagy időközben módosultak az igények, a fuvarok egyszerűen módosíthatók, a tételek levehetők ill. másik fuvarra átirányíthatók.

  • Fuvarstatisztikák, költségbeszámítás+

    A szállításokról különféle kimutatások készíthetők. A szállítás díja közvetlen költségként az áruk értékébe beszámítható.

Szerviz

  • Garanciális áruk nyilvántartása+

    Az értékesített garanciális termékek nyilvántartása automatikus, nincs szükség külön adatrögzítésre. A gyári szám alapján bármely termékről megállapítható, hogy ki, mikor vásárolta és meddig érvényes a garancia.

  • Munkafelvétel+

    Garanciális termék esetén csak a hibajelenség leírását kell rögzíteni, egyéb esetben a termék és a vevő adatait is. Lehetőség van felmérés utáni ajánlatkérésre. A kitöltött munkalap kinyomtatható vagy elektronikusan elküldhető. A munkalaphoz tetszőleges szövegű sablon készíthető.

  • Felmérés+

    Rögzíthetők az észlelt hibák, a várható költségek, a becsült javítási idő stb. A felmérés eredménye kinyomtatható és elküldhető.

  • Javítás+

    A javítás történhet helyben, vagy az eszköz továbbküldhető külső szervizbe. Rögzíthetők az elvégzett munkák, tesztek, cserélt alkatrészek. Kinyomtatható vagy elküldhető a javítási lap. A vevő kiértesítésének idejét külön rögzíteni kell.

  • Költségszámla, kiadás+

    A felhasznált alkatrészekről és munkadíjról egy kattintással számla készíthető. Az alkatrészek készletből történő kivezetése automatikusan történik. Rögzíteni kell a készülék kiadásának időpontját.

  • Garancia hosszabbítás+

    Garanciális terméknél a garanciaidő automatikusan meghosszabbodik a javítási idővel.

Pénzügy

  • Áruszámlák előzményből+

    A bevételezett árukról számla készíthető, a program nyilvántartja, hogy miről készült számla, és mik a nyitott tételek. Lehet több beszállítás egy számlán, egy szállítmány több számlán, de akár egy tétel is szétbontható több számlára. Az előzményi áradatok alapján könnyen ellenőrizhetők a kapott számlán lévő árak helyessége.

  • Áruhoz kapcsolódó költségek+

    A szállítási vagy más, áruhoz kapcsolódó költségek hozzárendelhetők a számlához vagy a számla egyes tételeihez. A költség automatikusan elosztható érték, súly, vagy térfogat szerint. A költséggel növelt ELÁBÉ számítása automatikusan történik.

  • Számlasablonok+

    Ismétlődő költségszámlák vagy egyéb gazdasági események rögzítését sablonok segítik.

  • Pénztárak, bankszámlák+

    Tetszőleges számú házipénztár és bankszámla hozható létre. A bankszámlához választható SEPA, IBAN és egyéb formátum. A kézi számlatömbök átvezetésére nem hiteles pénztár hozható létre.

  • Pénztárzárás, pénztárak közötti átvezetés+

    Bármely időszakról pénztárjelentés készíthető. A pénztárzárásról címletlista és jegyzőkönyv készíthető. Pénztárak közötti átvezetés egy lépésben elvégezhető.

  • Bankimport+

    A banki programokból az átutalási adatok egyszerűen importálhatók (amennyiben a bankterminál rendelkezik ilyen funkcióval). A bankszámlaszám alapján a partner azonosítása automatikusan történik. Ismeretlen bankszámlaszám az első azonosításkor automatikusan eltárolódik.

  • Számlák és pénzmozgások összevezetése+

    Pénzmozgás az adott partner megfelelő irányú nyitott számláival rendelhető össze. Egy számlához több pénzmozgás (részletfizetés), egy pézmozgáshoz több számla hozzáadható.

  • Kompenzáció+

    Ugyanazon partner felé fennálló tartozások és követelések összevezethetők. A szembeállított számlákról egy kattintással kompenzációs bizonylat készíthető és küldhető.

  • Pénzmozgások átváltása+

    Devizaszámlára forinttal, forintszámlára devizával történő fizetés is egyszerűen rögzíthető. Eltérő pénznemű számla és pénzmozgás is összevezethető, az árfolyamkülönbözet automatikusan kerül kiszámításra.

  • Árfolyam automatikus letöltése+

    A rendszer minden nap automatikusan le tudja tölteni az MNB árfolyamait. A kockázati felár hozzáadásával a kalkulációs (eladási ill. beszerzési) árfolyamok is automatikusan módosulnak. Így a devizaszámlák és az értékesítési ügyletek biztosan helyes árfolyamon képződnek. A napi árfolyamok kézzel is megadhatók ill. felülírhatók.

  • Intrastat, termékdíj+

    A szállítási adatok alapján a program automatikusan hozza létre az intrastat kimutatáshoz szükséges adatokat, de ezek utólag kézzel is módosíthatók.
    Bármely termékhez hozzárendelhető fa, papír, üveg, vagy bármely más csomagolóanyag súlyértéke és a gyűjtőcsomagjának egységre vetített súlya. Megadható, hogy a kimutatásban mely anyagok, milyen CSK kóddal és milyen díjtételekkel szerepeljenek. Ezek alapján a KTD kimutatás egy gombnyomással megjeleníthető. Az ellenőrzést részletező kimutatások segítik.

  • Tartozáskezelés, kamatszámla+

    Lejárt és nyitott számlák megjeleníthetők partnerek, összeg és késés szerint. Egyenlegközlés, 1. felszólítás, 2. felszólítás, jogi előkészítés fokozatok automatikusan kezelhetők. Beállítható, hogy az egyes fokozatok milyen sablonszöveget tartalmazzanak. A tartozásról egyesével vagy csoportosan egyenlegközlő és felszólító dokumentum nyomtatható ill. küldhető. Látható, hogy kinek, mikor, milyen dokumentum lett küldve. Csoportos nyomtatás vagy küldés esetén automatikusan a soron következő fokozat készül. A tartozások visszamenőleges időpontokban is kimutathatók, így az év végi egyeztetés pár kattintással letudható.
    A késedelmes fizetésekről kamatszámla készíthető. Megadható a minimális összeg, mely alatt nem készül számla.

  • NAV számlák letöltése+

    A NAV adatbázisából a bejövő számlák automatikusan letölthetők, belőlük saját számlák készíthetők.

Könyvelés

  • Intelligens kontírozás (iKont)+

    Az intelligens kontírozó rendszer bármilyen gazdasági eseményt felismer és automatikusan elvégzi a főkönyvi számokra történő besorolást. Megvizsgálja a bizonylat minden lényeges körülményét, tényezőjét, és ezek alapján választja ki a megfelelő könyvelési sablont. Automatikus kontírozásra kijelölhetünk egy bizonylatot, vagy időszakot, de akár a bizonylat keletkezésével egyidőben is történhet a kontírozás.

  • Kontírozási sablonok+

    Áttekinthető felületen, témakörönkénti csoportosításban választhatók ki a gazdasági eseményeket meghatározó körülmények, tényezők. Kapcsolt bizonylat körülményei is kiválaszthatók (pl. pénzmozgáshoz kötődő számla). Megadható, hogy a bizonylat vagy a kapcsolt bizonylat mely értéke (nettó, áfa, bruttó, elábé, árf. különbözet), az érték hány %-a milyen feltételek mellett kerüljön az adott főkönyvi számra. A sablonok érvényességi idejének megadásával a jogszabályi változások könnyen lekövethetők.

  • Havi és éves zárás+

    Az áfabevallást követően az adott hónap lezárható. Lezárt hónapban visszamenőleg csak korlátozottan és külön engedéllyel lehet módosítást végezni. Az év végi értékcsökkenések, átértékelések, átvezetések, zárások és nyitások néhány kattintással elvégezhetők.

  • Ellenőrzések+

    Csoportos kontírozás vagy a bevallások leadása előtt többféle ellenőrzés végezhető. Hibás vagy nyitott számla, besorolás nélküli termék, hiányzó vagy hibás kontírozás stb. kigyűjtésével lecsökkenthető a hibák száma.

  • Készletérték, elábé+

    A készletértékelés választhatóan fifo, súlyozott átlagár, vagy utolsó beszerzési ár módszerével történik. Az értékelés minden nap automatikusan megtörténik, de kézzel is bármikor elindítható. A beszerzési érték az áruhoz kapcsolt közvetlen költségekkel automatikusan növekszik.

  • Tárgyi eszköz+

    A nyilvántartás a bejövő bizonylatok alapján automatikusan bővül. Az eszközökhöz tartozékok rendelhetők. Megadható számviteli és adózás szerinti értékcsökkenés és beruházási kedvezmény. Az eszköz eladható, az árukészlet átminősíthető eszközzé. Az eszközhöz kapcsolódó gazdasági események könnyen áttekinthetők. A használatbavétel, használaton kívül helyezés, tervszerű értékcsökkenés, értékmódosítás, selejtezés stb. műveletek egyszerűen elvégezhetők.

  • Devizakészlet, hitelkeret+

    A devizás pénzmozgások árfolyamának és a devizakészlet értékének kiszámítása átlagáras módszerrel történik. Devizaszámlánál a számítás a banktól kapott hitelkeret figyelembevételével történik.

  • Számlakeret, könyvelési tényezők+

    A számlakeret és a gazdasági események könyvelést meghatározó körülményei tetszőlegesen bővíthetők.

  • Beszámolók+

    Mérleg, eredménykimutatás vagy más, főkönyvi adatokból kinyerhető beszámoló tetszőleges formában és tartalommal készíthető. A sablonban megadható a sorok neve, tartalma és sorrendje.

  • Áfabevallás, ÁNYK+

    Az áfabevallás és más hatósági adatszolgáltatások egyszerűen elkészíthetők. Az adatok ellenőrzését a bizonylat tételekig részletezhető kimutatások segítik. A táblázatok közvetlenül betölthetők az ÁNYK programba (pl. 65A, 65M, A60 stb).



Kapcsolat



+36-20 / 329-7404          
 

Kérje ingyenes bemutatónkat!